Blogul Sportivilor ii ureaza bun venit lui Razvan Ghita!


In urma anuntului publicat anterior, am reusit sa il aducem in echipa noastra pe Razvan Ghita – un sportiv cu un palmares impresionant, care desfiinteaza stereotipul privind nivelul de educatie al practicantilor de kickboxing, K1 si alte tipuri de lupte. Razvan  nu este numai un sportiv, ci si un individ care a absolvit 2 facultati: Facultatea de Educatie Fizica si Sport din Bucuresti si Facultatea de Stiinte Politice din cadrul Universitatii din Bucuresti. Mai mult, el detine certificat de antrenor si este foarte in masura sa publice articole despre fitness, antrenamente de forta, antrenamente pentru rezistenta, tehnici si elemente de baza ale kickboxing-ului, precum si alimentatie si pregatire inainte de competitii. Nu in ultimul rand, Razvan este foarte in masura sa raspunda oricaror intrebari!🙂

 

In asteptarea primelor articole scrise de Razvan, va vom oferi un rezumat al carierei sale:

„Am inceput kickboxul in 1999, iar din 2000 si pana in 2007 am fost multiplu campion national in: kickbox light- contact, kickbox semi-contact, kickbox first-contact, kickbox low-kick, kickbox full-contact, thai box si kiokushin budo kai.

Debutul meu ca profesionist a avut loc la data de 06.11.2008 in Lokal Kombat 31, in Buzau – orasul meu natal. Am luptat importiva unui sportiv din Bacau castigand intr-un mod spectaculos la KO in repriza a II-a. La doar o luna diferenta am luptat la Ploiesti in Local Kombat 32, importiva unui sportiv legitimat la clubul Scorpions Iasi, castigand la puncte printr-o decize unanima.

RG2

In data de 27.04.2009 aveam sa pierd in urma unui knock-out contestat in fata lui Mihaita Golescu. Dupa o pauza de 6 luni, urmatoarea mea lupta a avut loc in orasul Baia Mare in Local Kombat Collision, unde m-am confruntat cu sportivul Vasile Popovici legitimat la Clubul Sporpions Iasi, in fata caruia am castigat la puncte, dupa 3 reprize de lupta. Meciul ce a urmat a avut loc in orasul Ploiesti, iar aici am intalnit un sportiv iesean si anume Calaul Dumitru, pe care l-am invins la puncte cu decizia de 3-0.

 

A urmat o perioada de aproape 2 ani, in care am luat o pauza, din cauza unor probleme personale. In data de 21.10.2011 am luptat in promotia Romanian Fight Chalange in fata sportivului sarb Srdjan Seles, pe care l-am invins dupa 3 reprize. La doar o luna diferenta am intalnit un al sarb, tot in cadrul R.F.C., Zoran Rajacic pe care l-am invins prin KO in repriza a II a, gala avand loc in orasul Petrosani. Anul 2012 avea sa imi aduca participarea la Local Kombat „The Bodyguard”, unde am concurat impotriva lui Daniel Tepes si Leonid Taciuc invingandu-i si calificandu-ma in finala ce a avut loc la Craiova. In finala a avut loc revansa impotriva lui Mihaita Golescu, castigand fara drept de apel. Ultima gala la care am participat a avut loc in orasul Arad unde s-a desfasurat piramida de 4, intalnindu-i pe Goran Radonjici (Montenegru) in semifinala si pe Roman Kleibl (Cehia) in finala.”

Lasă un răspuns

