Primul meu articol


Salut !

Numele meu este Vlad si sunt un mare iubitor de sport. Cred ca fiecare dintre voi a vizitat pana acum cel putin un site cu sfaturi/tipuri de antrenament pentru un anumit sport. Cu totii ne-am uitat candva interesati pe un site de sport si am fost dezamagiti datorita continutului sarac sau datorita pretului cerut pentru vizionarea anumitor materiale. Ei bine, pentru asta sunt aici. Astazi, 25 iunie 2009, in urma unor cercetari amanuntite cu privire la tipuri de antrenamente, am hotarat sa deschid oficial un blog destinat sportivilor. Un blog unde indiferent daca esti un adolescent care isi doreste un corp mai atragator, un stil de viata mai sanatos, sau esti atlet de performanta, mereu vei putea sa citesti si sa afli lucruri noi despre sportul pe care il practici, sau de ce nu sa ne impartasesti din experienta proprie. La fel ca si voi, sunt satul de site-uri si bloguri incomplete, care nu fac nimic altceva decat sa iti ceara bani pentru un continut sarac. Eu nu sunt aici pentru ca va vreau banii. Tot ce imi doresc e sa ma trezesc in fiecare dimineata cu gandul placut ca am putut fi de ajutor cuiva.

Va pot spune despre mine ca practic/am practicat fotbal,baschet,atletism,fitness,culturism, dar am citit numeroase articole despre diverse sporturi si cunosc numerosi antrenori care ma pot ajuta sa va ofer informatiile necesare.
Incepand de azi voi incerca sa public articole cat mai des. Sper ca veti aprecia continutul ;)

E printre voi cineva care nu si-a dorit vreodata un corp mai atragator? S-a uitat cineva vreodata la un film cu Arnold Schwarzenegger fara sa isi spuna in minte ‘as vrea sa arat ca el’ ? Personal, nu cred. Imi amintesc cand eram copil si ma uitam la filme precum Terminator,Rambo si imi puneam in gand ca ‘atunci cand cresc mare’ sa arat exact ca ei. Dupa ce am mai crescut am inceput sa devin interesat de culturism. Avand 1.90m inaltime, mi-a fost ceva mai greu sa obtin o masa musculara vizibila, dar dupa cum probabil stiti, nimic nu e imposibil.
Dupa parerea mea, culturismul este sportul care sta la baza tuturor celorlalte sporturi, pentru ca in orice sport masa musculara este mai mult decat necesara. Sa va dau un exemplu : Imi amintesc cate probleme si accidentari sufeream la baschet in perioada cand eram ’scheletic’. Dupa o vara in care am mers la sala si am urmat un program de rutina, am descoperit ca desi mi-a pierdut oarecum dexteritatea si priza pe minge, am devenit un jucator mai agresiv, mai puternic si cu o saritura mult mai buna. Pot spune cu mandrie ca sunt la 2 cm departare de slam dunk. Si asta nu inseamna neaparat ca trebuie neaparat sa ma incalt cu pantofi sport mai inalti. Trebuie doar sa imi lucrez gambele eficient. De ce spun eficient? Pentru ca exista foarte multe moduri de antrenament, dar putine dintre ele dau rezultate cu adevarat.
Sunt convins ca si o oarecare experienta intr-un sport, si daca iti doresti rezultate mai bine, poti incepe prin a-ti dezvolta musculatura. Foarte multi antrenori sunt impotriva culturismului, considerand ca jucatorii lor isi vor pierde reflexele si deprinderile. 25% adevarat. Daca practici doar culturism si renunti temporar la sportul pe care il practici, iti vei pierde din deprinderi. Dar atata timp cat practici ambele sporturi in paralel, nu cred ca are vreun rost sa va faceti griji in acest sens. Sa va dau cel mai bun exemplu : jucatorii din NBA. Majoritatea au peste 1.90m inaltime, 90kg si o saritura de minim 50cm. Arata ca niste culturisti dar au agilitatea si dexteritatea specifica sportului pe care il practica.

V-am convins sa practicati culturismul? Sper ca da. Vreau sa mentionez in continuare ca va voi scrie sfaturi pentru culturism constand in exercitii specifice urmate de filmulete sugestive. Nu iti permiti sa mergi la sala? Nicio problema! Va pot oferi sfaturi despre tipuri de exercitii pe care le puteti face acasa cu greutatea corpului. De fapt, e demonstrat faptul ca exercitiile cele mai eficiente sunt cele facute cu greutatea corpului.
Primul program de antrenament va fi publicat curand. Astept mesajele voastre :)

<script type=”text/javascript” src=”http://www.kissfm.ro/js/swfobject.js”></script><script type=”text/javascript” src=”http://www.kissfm.ro/js/kissfm_widget_embed_live_small.js”></script><script type=”text/javascript”>show_player();</script>

Un gând despre &8222;Primul meu articol&8221;

Lasă un răspuns

